Gjatë përgatitjes për një intervistë pune, ju ndoshta keni praktikuar një shtrëngim duarsh, keni praktikuar përgjigjet e pyetjeve të vështira të intervistës në lidhje me prejardhjen tuaj dhe keni zgjedhur kostumin tuaj fat-sjellës për intervistë. Por shumë punë-kërkues e anashkalojnë pjesën thelbësore të procesit të intervistës: fundin e saj. Pasi mbaroni intervistën, ju keni një shans të fundit për ti shitur intervistuesit aftësitë tuaja – dhe për të marrë informacionin që ju nevojitet në mënyrë që mbani kontakt edhe më vonë. Ekspertët ofrojnë këto këshilla për ta mbyllur me sukses një intervistë:
Emrat
Për të qenë të sigurt se mund të mbani kontakt më vonë, mos e lini intervistën pa marrë emrat, titujt dhe informatat kontaktuese e të gjithë personave që takuat. Kjo përfshin edhe njerëzit që ju mund ti cilësoni si të parëndësishëm. ‘Ju nuk e dini kush e ka tërhequr’, – thotë Laura DeCarlo, president i Karrierës Drejtorëve International, një shoqatë globale profesionale të shkrimtarëve të rinisë dhe të trajnerëve të karrierës.
Procesi
Ju duhet gjithashtu të pyesni se kush janë hapat e ardhshëm në proces: A do të thirren kandidatët më premtues për një tjetër intervistë? A është kompani duke marrë një vendim punësimi? Për sa kohë pritet nga menaxheri i punësimit të hedhë këtë hap të ardhshëm?
Është krejtësisht e përshtatshme që një kandidat ta shtrojë një pyetje të tillë sipas ekspertëve.
Kontakti
Pasi intervistuesi shpjegon se si do të vijojë procesi, ekspertët shpjegojnë: ‘Ju thoni,’ Faleminderit. A përbën problem t’ju telefonoj në qoftë se nuk kam lajm prej jush? ” Edhe pse ju nuk keni nevojë për lejen e intervistuesit që të kontaktoni më pas, nëse ju merrni nga ai një OK ju lehtëson disi nëse e keni të nevojshme diçka të tillë.
Mbyllja
Pasi ta falënderoni intervistuesit dhe të përmblidhni shkurtimisht se pse mendoni se jeni një përshtatje e mirë për këtë rol, ekspertët sugjerojnë të pyesni drejtpërsëdrejti, ‘Bazuar në këtë intervistë, mendoni se unë mund të jem i suksesshëm në këtë pozicion? A do të më drejtonit në më tej në procesin e intervistës? Një përgjigje pozitive nuk do të thotë se ju e garantuat vendin e punës. Por intervistuesi ka të ngjarë t’ju kujtojë si një kandidat më të fortë.
Çfarë ndodh nëse intervistuesi shpreh rezerva? Kjo është frika e madhe. Por edhe pse kjo mund të jetë zhgënjyese, është më mirë ta dini. Kjo është mundësia juaj e vetme vërtetë e fortë për të zbuluar se ku konsistojnë kundërshtitë e tij, kështu që ju keni mundësinë ti tejkaloni këto kundërshtime. Për shembull, në qoftë se intervistuesi thotë se ju mungon përvoja në një fushë të veçantë, ju mund të kuptoni se ju nuk keni theksuar mjaftueshëm përvojën tuaj relevante. Ju mund të merrni një përgjigje të paqartë – intervistuesi mund të thotë thjesht se ka më shumë kandidatë për intervistë, për shembull. Nëse kjo ndodh, përdoreni këtë si një mundësi për të kërkuar më shumë informacion rreth mënyrës se si do të zhvillohet procesi i punësimit.
Këshilla për një karrierë më të mirë
Aftësia juaj për të drejtuar mendimet, ndjenjat dhe sjelljen tuaj, dhe për të ndikuar ato të klientëve, eprorëve, bashkëpunëtorëve, dhe aleatëve tuaj përcakton nivelin e suksesit në punë dhe në jetë. Kjo është pothuajse e vetëkuptueshme. Ajo që pak njerëz janë të vetëdijshëm, është se fuqia e tyre për të influencuar lidhe drejtpërdrejtë me mënyrën e komunikimit të tyre. Për t’u ofruar një avantazh në këtë fushë të rëndësishme, këtu janë shtatë çelësat kyç të komunikimit.
Pasuroni fjalorin tuaj dhe zotëroni gjuhën- Njohja e shumë fjalëve nuk do ju bëj një komunikues të mirë. Por ju jap zgjedhje të gjerë mënyrash për të shprehur idetë tuaja. Zhvilloni zakonin e thjeshtë, por që ju ndryshon jetën për të rishikuar të paktën një fjalë të re çdo ditë. Përdorni internetin ose investoni në një fjalor .
Mendoni dhe komunikoni në kushtet e interesit të njerëzve të tjerë- Mendoni dhe të komunikojnë në drejtim të interesave të njerëzve të tjerë Komunikuesit e mirë janë ndikues të fuqishëm, sepse ata gjithmonë lidhen me interesat, vlerat, nevojat, problemet, qëllimet dhe shqetësimet e njerëzve të tjerë. Zhvilloni zakonin që ti dëgjoni më shumë bashkë-punëtorët dhe klientët tuaj. Pyesni ata më shumë: mos I thoni thjesht gjëra gjatë gjithë kohës.
Kujdesuni për njerëzit me të cilët komunikoni- Shpenzoni kohë për të kuptuar problemet e stafit, kolegëve, klientëve tuaj dhe njerëzve të tjerë në jetën tuaj profesionale dhe personale. Kjo është përgatitja më e mirë për ti ndihmuar ata.
Zhvilloni aftësitë tuaja të të folurit publik – Shumica e njerëzve ngurtësohen ndërsa qëndrojnë përpara një grupi për të folur. Kjo është për të ardhur keq, sepse kjo është një nga mënyrat më të mira për të ndërtuar besimin në komunikimin. Synoni gjithmonë një objektiv që dëshironi ta arrini kurdo që komunikoni. Ndani përvojat dhe historitë tuaja personale Njerëzit duan të dëgjojnë histori interesante. Atyre u pëlqen sidomos të dëgjojnë në lidhje me jetën e njerëzve të tjerë dhe gjërat interesante që kanë ndodhur me ta. Dëgjoni, shikoni, dhe lexoni veprat e komunikuesve të mëdhenj. Më pas praktikoni modelet e tyre.