Të qenit i bllokuar në një fluturim të gjatë brenda veshit të një foshnje që qan, mund të ishte një gjë e së kaluarës për pasagjerët në Japan Airlines (JAL), pasi transportuesi zbuloi një mjet prenotimi në internet që tregon se ku do të ulen fëmijët e vegjël. Kur pasagjerët me fëmijë të moshës midis tetë ditësh dhe dy vjeç rezervojnë vendin e tyre, një ikonë e fëmijëve shfaqet automatikisht në planin e sediljeve, duke paralajmëruar pasagjerë të tjerë që duhet të zgjedhin vendet e tyre. JAL u tregua i shpejtë se tipari i ri nuk garantonte që pasagjerët të ishin jashtë veshit të një foshnje që ulërinte. Māori zemërohet ndërsa Air Zelanda e Re kërkon të tregtojë logon ‘Kia Ora’. Ikona nuk do të shfaqej nëse pasagjerët qe rezervuan fluturimin e tyre përmes një palë të tretë ose ishin pjesë e një grupi turne, ose nëse kishte një ndryshim të avionit në minutën e fundit, thuhet në faqen e kompanisë ajrore. Të paktën një kompani tjetër ajrore japoneze bën të njëjtën gjë për klientët. Një zëdhënëse e All Nippon Airways tha se hartat e saj të vendeve kanë treguar se ku fëmijët janë ulur “për një kohë”. JAL dhe linjat e tjera ajrore ende nuk kanë arritur me mënyrën e parashikimit të rezervimeve të sediljeve nga snorters serike dhe pasagjerët që mbështesin plotësisht vendet e tyre gjatë ngrënies gjatë fluturimit. Lëvizja e JAL tërhoqi lavdërime nga disa përdorues të mediave sociale.
“Faleminderit, @JAL_Official_jp për paralajmërimet e mia në lidhje me atë se ku foshnjat planifikojnë të bërtasin dhe të bërtasin gjatë një udhëtimi 13 orësh,” në Twitter. Rahat Ahmed, një biznesmen. “Kjo me të vërtetë duhet të jetë e detyrueshme në të gjithë bordin.” Sidoqoftë, të tjerë udhëzuan udhëtarët për intolerancë ndaj udhëtarëve. “Ata janë bebe, siç kemi qenë të gjithë dikur. Duhet të mësojmë tolerancën ose së shpejti do të fillojmë të kemi nevojë për një hartë të vendndodhjeve për frymëmarrësit në gojë, rrëshqanorët, çadrat, pijanecët, dhe mbase shumë më tepër gjëra në jetë, “tha një përdorues. Meqenëse je këtu …… Ne kemi një favor të vogël për të kërkuar. Më shumë njerëz po lexojnë dhe mbështesin gazetarinë e pavarur, kërkimore të The Guardian se kurrë më parë. Dhe ndryshe nga shumë organizata lajmesh, ne kemi zgjedhur një qasje që na lejon të mbajmë gazetari tonë të arritshme për të gjithë, pavarësisht se ku ata jetojnë ose çfarë mund të përballojnë. Por ne kemi nevojë për mbështetjen tuaj të vazhdueshme për të vazhduar punën ashtu si ne. Kujdestari do të angazhohet me çështjet më kritike të kohës sonë – nga katastrofa e përshkallëzuar e klimës deri në pabarazi të përhapur deri në ndikimin e teknologjisë së madhe në jetën tonë. Në një kohë kur informacioni faktik është një domosdoshmëri, ne besojmë se secili prej nesh, në mbarë botën, meriton qasje në raportime të sakta me integritet në zemrën e tij.
Pavarësia jonë editoriale do të thotë që ne vendosim axhendën tonë dhe t’i shprehim mendimet tona. Gazetaria Guardian është e lirë nga paragjykimet tregtare dhe politike dhe nuk ndikohet nga pronarët apo aksionarët e miliarderëve. Kjo do të thotë se ne mund t’u japim një zë atyre që më pak dëgjohen, të eksplorojnë se ku largohen të tjerët dhe të sfidojnë me forcë ata që janë në pushtet. Ne kemi nevojë për mbështetjen tuaj për të vazhduar të ofrojmë një gazetari cilësore që është e hapur dhe e pavarur.
standard.al