Shprehja ‘modë e lartë’ mund të gjurmohet që në vitin 1908. Për t’u përfshirë si pjesë e saj, duhej një punishte dizajni në Paris që punëson të paktën 20 teknikë me kohë të plotë dhe të prezantojë një koleksion prej të paktën 50 dizajne origjinale, të cilat publikohen dy herë në vit në janar dhe korrik. Edhe pse ‘Couture’ është vetëm për shumë të pasurit, si kurrë më parë, ky sezon ishte i mbushur edhe me pamje frymëzuese që padyshim do të ndikojnë në disa tregje.
1.Zbulimi i madh (The big reveal)
Kanë kaluar dhjetë vjet nga ceremonia e “Oscar”-it, ku Angelina Jolie, e veshur me “Atelier Versace”, ‘ndezi’ turmat dhe vuri në lëvizje një trend të përhershëm në tapetin e kuq. Disa stilistë në “Couture SS22” treguan fustane të çarë deri në kofshë. Fustani blu të Zuhair Murad kishte një fund tulipani dhe fustani i zi i “Valentino”-s kishte një të çarë anash që tregonte geta të larta deri në kofshë.
2.Ajo vesh pantallonat
‘Couture’ ka të bëjë sa me rrobaqepësi, aq edhe me fustane mbrëmjesh. Në mesin e shumëllojshmërisë së veshjeve të ditës të shfaqura këtë herë ishin disa kostume pantallonash me dy pjesë. Në “Christian Dior” ishte një version gri shqope; një xhaketë e pajisur me pantallona të shtrira deri në tokë. Ulyana Sergeenko tregoi pantallona, me xhaketë sportive me dy kopsa, të pajisura me korsazhe të mëdha dhe doreza të bardha.
3.Një shëtitje në altar
Couture’ dihet se ka një ndikim të madh edhe në tregun e nuseve. Versionet tradicionale u shfaqën në Julien Fournié, Rami Kadi dhe Zuhair Murad. Fustani i nusërisë i “Chanel” ngjante si një fustan që mund t’i veshin njëzetvjeçaret. Në skenë u shfaq një fustan i ngushtë rrëshqitës, me bel të rënë dhe me një mantel në kokë, e cila ishte e famshme në atë kohë. Dizajneri i “Y/Project” dhe “Diesel Glenn Martens” u ftua të prezantonte dizajne të bazuara në arkivat e Jean Paul Gaultier. Fustani i tij i nusërisë ishte spektakolar .
4.Një moment intim
Ekspozimi i këmbëve u aksesua me materjale të tjera impresive. Getat e zeza dolën nga fustanet e shkurtër në Valentino. Rrjetat “Dior” pikonin me zbukurime kristali dhe si gjethe të përdredhura lart e poshtë getave të zeza. Kostumet e trupit dhe getat të cilat rrinin pas trupit, shpesh të zbukuruara shumë, u shfaqën në “Dior”, “Zuhair Murad”, “Alexis Mabille” dhe “On Aura Tout Vu”.
5.Anatomia e modës
Sipas shënimeve të emisionit, stilisti Pierpaolo Piçioli “e ka imagjinuar këtë koleksion ‘Valentino Anatomy of Couture’ jo në një model shtëpie të vetme dhe të idealizuar, por në një larmi grash me korniza dhe mosha të ndryshme trupore”. Qëllimi ishte “krijimi i një kanuni që pasqyron pasurinë dhe diversitetin e botës bashkëkohore dhe promovimin e një ideje të bukurisë që nuk është absolute”.