Një sezon veror unik, plot ritëm dhe shpërblime për klientëte Credins bank!
Shqipëria sot nuk është vetëm një atraksion i bukur turistik, porsë fundmi në hartat e udhëtimeve ndërkombëtare, ajo po njihetgjithmonë e më shumë edhe për energjinë europiane të qytetevetë saj. Traditat artistike, kulturore, historike, sociale, etj, janëformësuar me një qasje të re, duke u përshtatur çdo vit e mëshumë me trendet moderne digjitale.
Në këtë kontekst u realizua edhe projekti veror, më i madh ivitit, #Paywithcard, mes dy brandeve Credins bank dhe lideritglobal Mastercard, duke sjellë një eksperiencë unike. Me njëstrategji të veçantë që ndërlidh individin, inovacionin dhepërfitimin real, #Paywithcard ishte një projekt fushatë, qëllimi isë cilës nuk ishte vetëm shpërblimi i klientëve besnikë, përmesmekanizmave të ndryshëm si giveaway, etj, por i një filozofie qëshkon përtej ndërgjegjësimit të thjeshtë, atë të kryerjes sëpagesave me kartë. Ishte një koncept edukues i një stili të rijetese, i domosdoshëm për kohët moderne, një vizion i qartë dheambicioz që synon krijimin e një partneriteti të qëndrueshëmdhe të besueshëm, me përfitime afatgjata midis klientit dhesistemit financiar digjital. Në këtë aspekt, realizimi i këtijprojekti solli një valë energjie, inovacioni dhe gjithëpërfshirjeje, duke e vendosur kështu sërish Credins bank, në partneritetstrategjik me Mastercard, në epiqendrën e ngjarjeve më tërëndësishme kulturore dhe shërbimeve bankare digjitale nëShqipëri. Ky ishte një vit i veçantë, duke e tejkaluar nivelin e njëfushate të thjeshtë shpërblyese. Ishte një asocim konceptesh dhevlerash mbi forcimin e reputacionit të markës, afrimin me klientin ekzistues dhe të ri me Credins bank, si një nga aktorëtkryesorë dhe inovativë në tregun bankar shqiptar. Për herë tëparë, Credins bashkëpunoi me agjenci eventesh prestigjioze, tëcilat sollën artistët më në zë ndërkombëtarë, duke sjellë kështunjë standard të ri si në aspektin konceptual të komunikimit, ashtu edhe në atë të biznesit.
Përmes një kalendari prestigjoz eventesh muzikore që tërhoqënvëmendjen vendase dhe ndërkombëtare, Credins bank & Mastercard realizuan me sukses skemën shpërblyese cashback për klientët që përdorën kartën Credins Mastercard. Kymekanizëm erdhi si një shembull konkret ku produktetfinanciare mund të bëhen pjesë e jetës së përditshme të çdoklienti në mënyrë sa të thjeshtë aq edhe joshëse. Një përvojëmuzikore spektakolare që nisi me DJ-n e famshëmndërkombëtar Mahmut Orhan, i cili ndezi Sheshin Skënderbejme performancën e tij multidimensionale. Adam Port &Me e kthyen Tiranën në një skenë kozmopolite që zgjati deri në orët e para të mëngjesit. UNUM Festival, për disa ditë bashkoi DJ tëfamshëm botërorë si Black Coffee, Damian Lazarus, etj, nëbregdetin e bukur shqiptar. Eagle Bit Festival, do të rikthentesërish emocionet e zjarrta muzikore përmes emrave të famshëmndërkombëtarë dhe vendas si Dimitri Vegas & Like Mike, Elvana Gjata, Ledri Vula, Ylli Limani, DJ Hugel, duke e shndërruar edhe një herë Tiranën në metropolin më të dashurtashmë edhe për turistët e huaj. Përtej aventurave miks tëeventeve muzikore, Credins bank & Mastercard sollën konceptine zonave artistike dhe interaktive të dedikuara për publikun e gjerë, ku çdokush mund të përfitonte dhurata të ndryshme, benefite të personalizuara në shërbime digjitale bankare në kohëreale, etj. Një tjetër koncept strategjik ishte përdorimi i kanalevetë komunikimit, përmes të cilave u përzgjodh një komunikimmodern dhe interaktiv i dedikuar për audiencën. Lojëratinteraktive, giveaways dhe përfshirja e influencuesve më tënjohur në vend në rrjetet sociale, sollën një frymë të re dinamikedhe autentike në strategjinë e marketingut të Credins bank. Nënjë kohë kur sfida më e madhe për çdo markë/korporatë është tëmbetet relevante në jetën e çdo klienti, sot Credins bank kadëshmuar se është modeli i një biznesi të suksesshëm, duke ndërthurur dëshirat dhe nevojat e klientëve në përputhshmëriedhe me modelet më të mira të biznesit ndërkombëtar, për tëofruar gjithmonë shërbimet dhe produktet më të mira bankare.