Një sezon veror unik, plot ritëm dhe shpërblime për klientëte Credins bank!

Një sezon veror unik, plot ritëm dhe shpërblime për klientëte Credins bank!

Shqipëria sot nuk është vetëm një atraksion i bukur turistik, por fundmi hartat e udhëtimeve ndërkombëtare, ajo po njihetgjithmonë e shumë edhe për energjinë europiane qyteteve saj. Traditat artistike, kulturore, historike, sociale, etj, janëformësuar me një qasje re, duke u përshtatur çdo vit e shumë me trendet moderne digjitale.

këtë kontekst u realizua edhe projekti veror, i madh ivitit, #Paywithcard, mes dy brandeve Credins bank dhe lideritglobal Mastercard, duke sjellë një eksperiencë unike. Me njëstrategji veçantë ndërlidh individin, inovacionin dhepërfitimin real, #Paywithcard ishte një projekt fushatë, qëllimi i cilës nuk ishte vetëm shpërblimi i klientëve besnikë, përmesmekanizmave ndryshëm si giveaway, etj, por i një filozofie shkon përtej ndërgjegjësimit thjeshtë, atë kryerjes pagesave me kartë. Ishte një koncept edukues i një stili rijetese, i domosdoshëm për kohët moderne, një vizion i qartë dheambicioz synon krijimin e një partneriteti qëndrueshëmdhe besueshëm, me përfitime afatgjata midis klientit dhesistemit financiar digjital. këtë aspekt, realizimi i këtijprojekti solli një valë energjie, inovacioni dhe gjithëpërfshirjeje, duke e vendosur kështu sërish Credins bank, partneritetstrategjik me Mastercard, epiqendrën e ngjarjeve rëndësishme kulturore dhe shërbimeve bankare digjitale Shqipëri. Ky ishte një vit i veçantë, duke e tejkaluar nivelin e njëfushate thjeshtë shpërblyese. Ishte një asocim konceptesh dhevlerash mbi forcimin e reputacionit markës, afrimin me klientin ekzistues dhe ri me Credins bank, si një nga aktorëtkryesorë dhe inovativë tregun bankar shqiptar. Për herë parë, Credins bashkëpunoi me agjenci eventesh prestigjioze, cilat sollën artistët ndërkombëtarë, duke sjellë kështunjë standard ri si aspektin konceptual komunikimit, ashtu edhe atë biznesit.

Përmes një kalendari prestigjoz eventesh muzikore tërhoqënvëmendjen vendase dhe ndërkombëtare, Credins bank & Mastercard realizuan me sukses skemën shpërblyese cashback për klientët përdorën kartën Credins Mastercard. Kymekanizëm erdhi si një shembull konkret ku produktetfinanciare mund bëhen pjesë e jetës përditshme çdoklienti mënyrë sa thjeshtë aq edhe joshëse. Një përvojëmuzikore spektakolare nisi me DJ-n e famshëmndërkombëtar Mahmut Orhan, i cili ndezi Sheshin Skënderbejme performancën e tij multidimensionale. Adam Port &Me e kthyen Tiranën një skenë kozmopolite zgjati deri orët e para mëngjesit. UNUM Festival, për disa ditë bashkoi DJ famshëm botërorë si Black Coffee, Damian Lazarus, etj, bregdetin e bukur shqiptar. Eagle Bit Festival, do rikthentesërish emocionet e zjarrta muzikore përmes emrave famshëmndërkombëtarë dhe vendas si Dimitri Vegas & Like Mike, Elvana Gjata, Ledri Vula, Ylli Limani, DJ Hugel, duke e shndërruar edhe një herë Tiranën metropolin dashurtashmë edhe për turistët e huaj. Përtej aventurave miks eventeve muzikore, Credins bank & Mastercard sollën konceptine zonave artistike dhe interaktive dedikuara për publikun e gjerë, ku çdokush mund përfitonte dhurata ndryshme, benefite personalizuara shërbime digjitale bankare kohëreale, etj. Një tjetër koncept strategjik ishte përdorimi i kanaleve komunikimit, përmes cilave u përzgjodh një komunikimmodern dhe interaktiv i dedikuar për audiencën. Lojëratinteraktive, giveaways dhe përfshirja e influencuesve njohur vend rrjetet sociale, sollën një frymë re dinamikedhe autentike strategjinë e marketingut Credins bank. një kohë kur sfida e madhe për çdo markë/korporatë është mbetet relevante jetën e çdo klienti, sot Credins bank kadëshmuar se është modeli i një biznesi suksesshëm, duke ndërthurur dëshirat dhe nevojat e klientëve përputhshmëriedhe me modelet mira biznesit ndërkombëtar, për ofruar gjithmonë shërbimet dhe produktet mira bankare.

Share it :