“Të jetosh çdo ditë si të jetë Shën Valentin” është motoja e gazetares së sportit, Ilda Bejleri, që sjell në spotin e ri publicitar për platformën “Digitalb”, i transmetuar në prag të 14 shkurtit, ditës së dashurisë.
Prezantuesja e “Supersport”, e krahasuar me spanjollen Sara Carbonero, preferon të thyejë gjithmonë tabu për të dominuar në ekran, qoftë duke guxuar me spote të tilla televizive, që edhe aktoret, të cilat fundja e kanë profesion, e mendojnë dy herë për ta luajtur ose jo një rol të tillë në kinemanë shqiptare.
Duke qenë se spoti u transmetua paralelisht me premierën e “Fifty Shades Darker, nuk munguan komentet e miqve dhe mikeshave të Ildës në rrjetet sociale. “Seks me ndjenjë, jo si aktorët e filmit ‘Fifty Shades Darker’”, ishte një nga komentet që tingëllonte si kompliment, që do të thotë se ia ka arritur qëllimit të realizojë një skenë “hot” ashtu siç duhet. Disa e emërtuan direkt spotin “50 hijet e Ilda Bejlerit”.
Vetë Ilda ka postuar në Instagram lajmet e një medie greke, që e cilësonte atë gazetaren më të nxehtë në Shqipëri. Shumë e kanë komplimentuar për guximin, duke pasur parasysh që dilema e vazhdimit të romancës së shumëpritur ekzistoi edhe për vetë Anën dhe Christian në “Fifty Shades Darker”.